fbpx
Otevírací doba naší prodejny

Milí zákazníci,

naši prodejnu můžete navštívit v následujících časech

PO-PÁ 9.00 – 18.00
SO 9.00 – 12.30
NE, SVÁTKY zavřeno

Těšíme se na vás

 

Nové logo Polstrin – návrat ke kořenům

Firma Polstrin představuje nové logo a s ním i novou grafickou identitu celé společnosti. Vstupuje tak symbolicky do další etapy své existence, ve které udržuje tradiční řemeslnou kvalitu svých výrobků, zároveň se ale nebrání inovacím v technologiích i designu.

Je to právě tradice a řemeslné zpracování, které symbolizuje nová podoba firemního loga. Počáteční písmeno P ve slovu Polstrin připomíná jehlu s nití jako základ čalounického řemesla, dodnes spojeného s vysokým podílem ruční práce. Jednoduché grafické zpracování přináší logu čitelnost a současně otevírá prostor pro fantazii, tolik důležité pro život.

Výroba čalouněného nábytku má ve stávající budově firmy Polstrin v Hradci Králové velmi dlouhou tradici. Před více než 50 lety opustily brány tohoto komplexu první modely pohovek a postelí. Dnes tomu není jinak, rozdíl je v kvalitě zpracování, používaných materiálech a šíři nabídky.

Unifikované řady nábytku z 50.-80. let minulého století nahradily vysoce funkční a variabilní kousky s nezaměnitelnou estetikou značky Polstrin. Dnes se firma chlubí především svou zakázkovou výrobou, která dokáže připravit nábytek v souladu s přáním zákazníků nebo jejich architektů. Navíc disponuje vlastními interiérovými architekty ze Studia Polstrin, kteří pomohou s návrhem interiérů od prvních 2D a 3D návrhů po samotnou realizaci.

Firmy dává prostor českým návrhářům a její výrobky se proto často umisťují v žebříčcích designových soutěží. Zároveň ale nerezignuje na funkčnost a ergonomii svého nábytku, proto se těší i přízni zákazníků, kteří nejnovějším trendům zrovna neholdují.

X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.