Nové logo Polstrin – návrat ke kořenům
Firma Polstrin představuje nové logo a s ním i novou grafickou identitu celé společnosti. Vstupuje tak symbolicky do další etapy své existence, ve které udržuje tradiční řemeslnou kvalitu svých výrobků, zároveň se ale nebrání inovacím v technologiích i designu.
Je to právě tradice a řemeslné zpracování, které symbolizuje nová podoba firemního loga. Počáteční písmeno P ve slovu Polstrin připomíná jehlu s nití jako základ čalounického řemesla, dodnes spojeného s vysokým podílem ruční práce. Jednoduché grafické zpracování přináší logu čitelnost a současně otevírá prostor pro fantazii, tolik důležité pro život.
Výroba čalouněného nábytku má ve stávající budově firmy Polstrin v Hradci Králové velmi dlouhou tradici. Před více než 50 lety opustily brány tohoto komplexu první modely pohovek a postelí. Dnes tomu není jinak, rozdíl je v kvalitě zpracování, používaných materiálech a šíři nabídky.
Unifikované řady nábytku z 50.-80. let minulého století nahradily vysoce funkční a variabilní kousky s nezaměnitelnou estetikou značky Polstrin. Dnes se firma chlubí především svou zakázkovou výrobou, která dokáže připravit nábytek v souladu s přáním zákazníků nebo jejich architektů. Navíc disponuje vlastními interiérovými architekty ze Studia Polstrin, kteří pomohou s návrhem interiérů od prvních 2D a 3D návrhů po samotnou realizaci.
Firmy dává prostor českým návrhářům a její výrobky se proto často umisťují v žebříčcích designových soutěží. Zároveň ale nerezignuje na funkčnost a ergonomii svého nábytku, proto se těší i přízni zákazníků, kteří nejnovějším trendům zrovna neholdují.