fbpx
Otevírací doba naší prodejny

Milí zákazníci,

naši prodejnu můžete navštívit v následujících časech

PO-PÁ 9.00 – 18.00
SO 9.00 – 12.30
NE, SVÁTKY zavřeno

Těšíme se na vás

 

Potahové materiály

Zapojte svoje smysly

U čalouněného nábytku hrají potahové textilie jednu z klíčových rolí. Společně totiž dotvářejí a podstatně ovlivňují vzhled interiéru a působí na smysly člověka.

Zrakem rozpoznáte barvu, ale pozor na rozdíly mezi přirozeným a umělým světlem.  Světlo může látku změnit i o několik odstínů. Ve větší ploše také látka vypadá jinak, než z malého kousku ve vzorníku. Dotykem poznáme, jestli nám je materiál příjemný, jestli se do něj rádi zaboříme, nebo jestli nás bude škrábat. Už jste si někdy přivoněli k přírodní usni? I čich může ovlivnit výběr potahového materiálu.

polstrin design-49

Při výběru čalouněného nábytku do bytu, domu či veřejného prostoru je třeba se rozhodovat kromě stránky estetické také podle materiálové skladby potahového materiálu, funkčnostiudržovatelnosti potahu a dalších užitných vlastností. Před pořízením čalouněného nábytku je důležité zvážit všechna kritéria užitných vlastností společně s estetickými.

Na co si dát pozor při výběru

5 faktorů ovlivňujících kvalitu textilie

Co dělat, aby vám sedačka dlouho vydržela

10 rad pro správné užívání a údržbu vašeho čalouněného nábytku

Vyberte si správnou kategorii

Kůže nemusí studit

Jak se správně starat o kožený nábytek

Správným užíváním můžete prodloužit životnost vašeho sedacího nábytku

Nevíte si rady s výběrem potahového materiálu?

Rádi vám pomůžeme.


    * Povinný údaj

    Uvedené osobní údaje zpracováváme za účelem zaslání odpovědi na Váš dotaz. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    X
    Nastavení cookies
    Funkční cookies
    Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
    Analytické cookies
    Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
    Reklamní cookies
    Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
    Uživatelská data
    Personalizace reklam
    Personalizační cookies
    Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.